Stop it

Assalamualaikum,

Selama nii kau selalu cakap aku tak jaga hati kau. Kau jeh yang sibuk jaga hati aku kan? Kau takkan pernah sedar apa yang aku buat untuk kau sebab kau tu pentikngkan perasaan, diri sendiri. Kau ego bro, ego.

Aku tak tahu lah apa masalah kau. Aku tersepit, susah ahh susah. Dah lah serabut alahai. Aku tak suka  betul bila perangai yang macam cikton. Memang meminta. Aku tahu dah heboh dah pasal tu~ Memang sengaja aku cakap macam tu sebab nak kau sedar yang aku betul betul tak suka dengan perangai kau yang selekeh plus serabut sibuk nak kongkong aku itu tak boleh, ini tak boleh while we're don't have anything relationship selain "kawan". Tapi kawan pun tak macam kawan hahahahahah.

Kau saling tak ubah dengan perangai kawan kau yang lagi sorang yang double macam pfftf zzz. Satu hari aku try jadi seorang yang tak pernah fikirkan orang lain yang tak fikirkan aku ok lah bye assalamualaikum