Move on

Asssalamualaikum and haii :) Right now aku rasa happy walaupun sedih dan berat hati nak buat semua nii tapi benda nii lah yang boleh bahagiakan korang dan aku hahahaha. 2 story in 1 post hahahahaha.

Selesai sudah tugas aku merapatkan korang balik lepas korang gaduh pasal aku. Memang sakit dan perit memula untuk aku buat keputusan nii tapi nii jeh lahh yang terbaik untuk kita bertiga.
Sorry ye sbb korang mesti terkejut dengan apa yang aku buat. Aku terpaksa buat bodoh bila korang tegur aku depan orang ramai, i means yr geng. Then ckp kasar dengan korang. Bila korang whatsapp aku, aku terpaksa reply "siapa nii" maybe korang sakit hati. Tapi korang takkan tahu betapa sakitnya hati aku nak buat benda nii. Aku sakit dan sedih gak sbb buat benda nii semua. Sampai korang kata "nii bukan fiekah yg ***** kenal" ye! Tu bukan aku tapi apa boleh aku buat. Disebabkan aku, korang yang kawan dari sekolah rendah gaduh sampai tarik muka. Aku tak suka. Then nii jeh lahh cara nya.

Aku buang nombor korang then buat status dekat whatsapp macam tuu nak bagi korang tahu yang aku betul betul taknak korang ada dalam hidup aku lagi. Dan aku tahu korang perasan semua nii en. Hahaha berat untuk aku cakap yang jangan cari aku lagi. Aku dah bahagia sekarang. Tak perlu cakap dekat depan umum yang kau rindukan aku. Aku penat nak tahan perasaan nii.

Dan lagi satu pasal status whatsapp aku tuu. Itu juga untuk korang yang aku malas nak fikir dah. Aku nak move on dengan cara macam nii. Sebab aku rasa ada korang lagi membebankan. Bukan membebankan tapi menyusahkan sebab member macam korang tak patut ada, well susah jeh cari aku. Senang? Hahahahaha sendiri fikir. Aku penat. Dan aku tak suka orang cakap, kutuk, fitnah lagi tepat pasal aku. Korang tak tahu atau faham aku, pls jangan menyibuk. Jaga lah tepi kain sendiri. Buat tambah dosa jeh jaga tepi kain orang derr. Hahaha laki mulut pun macam pondan gak en, better mcm nii lg bagus dan bahagia.
Apa yang aku buat nii, ikut kata hati. Nak kata aku ego kata lah. Tapi aku takde ikut cakap orang atas apa yang aku buat. Jangan memandai nak salahkan sesiapa. Aku ingatkan kita buddies konon tak terpisah, tapi bila aku tahu ada yang buat cite pasal aku, srs aku sedih dan terasa. Nak tak nak, ini yang patut aku buat hahahaha.
Yg pasal gambar nii 






Aku nak korang tahu, I means orang yang aku dah jauh kan diri, haa aku nak korang tahu yang aku dah benci korang. Srs benci, aku dah tak perlukan korang hahaha. Macam aku cakap sebelum nii, niat aku nak buang korang jauh dari hidup aku.



Happy aku tengok korang dah bahagia hahahahaha congrates. Lupakan aku ye. Kalau aku boleh, korang mesti boleh. Assalamualaikum :)