Start new Life :)

 Sometimes when we get many problems we have to face it and forget all this. And start a new life that more better hahaha. Now macam macam masalah yang aku dapat. It's abt ex, abt bae, abt friends, abt family. Semuanya sebab orang yang aku sayang, orang yang penting dalam kehidupan aku tapi lepas ni hanya "Keluarga" yang aku bg tumpuan sepenuhnya hahaha

Sebelum ni, aku dapat masalah yang hampir sama tapi tak pernah aku boleh jadi down macam nii. Even semalam aku cakap dengan korang dengan gelak then senyum, tapi deep in my heart its soooooooo hurt. Semalam its a bad day I have. Really really a bad day. All occur simultaneously and I feel like I don't have time to face all this problems.

Aku berharap sangat dapat lupa ingatan takde lah aku sakit hati nak lupa dan tinggalkan benda nii semua. Tapi Allah sayangkan aku, aku terpaksa buat benda nii dengan sendiri. Mungkin sakit tapi aku lagi taknak korang sakit sebab aku. Hahaha semalam semuanya dah terjelas apa yang patut aku buat. Semalam yang dimaksudkan tarikh 17 June 2014. 

Macam yang aku cakap dekat dia "Kalau kita tak kenal, semua ni takkan berlaku. Dan takde sesiapa yang sakit hati sebab ni" Bagi aku, kalau aku tak kenal orang yang dari Sungai Buloh yang pertama sekali aku kenal, mungkin semua nii takkan terjadi. Dan takkan bawa aku untuk kenal korang semua. It's just not abt them, but abt friends who that live near with me hahaha.

Now aku nak jauhkan diri daripada korang semua. Aku nak start kehidupan yang baru. Mula mula maybe susah dan sakit hati. Tapi lelama nanti mungkin aku dah biasa dengan semua ini. Dan bila aku buat macam ni, takkan ada siapa yang sakit hati dah. I'm sorry, I have to do this ex, bae and friends. Nanti jangan cari aku dah ye, sebab aku taknak nanti ada yang gaduh lagi sebab aku. Macam yang dia cakap dekat aku "Pertemuan dekat tangan Tuhan. Ada hikmah kita kenal. Biar takdir bawa kita" 

Hal nii dah buat ramai yang sakit hati right? Hahaha that's why Fiekah terpaksa buat macam nii. Korang mungkin rasa Fiekah buat korang sakit hati. Korang takkan sedar apa yang jadi puncanya. Sebab tuu, apa yang Fiekah buat lepas nii, semua nya adil. Takde siapa yang akan dapat lebih. Dan benda nii akan jadi rahsia punca dan sebab dia :)

Lepas nii aku nak clear data phone so semua mesej dalam wechat, whatsapp and mesej dalam phone aku akan hilang. Then nak delete gambar semua pasal korang. Nak buang semua pasal korang. I'm sorry but I must do this.

Selama nii aku boleh tabah lagi but now I really can't. Sorry. I have to do this. I'm really really sorry, Mungkin bagi korang aku lemah hahaha yee aku dah lemah nak hadapi nii semua. Makin lama makin sakit. Sekarang kawan baik pun Farah dengan Aidil jeh. Yang lain aku malas nak fikir. Nak cakap aku belakang belakang? Haa cakap lahh. Korang takkan faham aku. Takde siapa boleh faham aku.

"If sometimes in life is hurting you. You must change it. Even though the change may hurt more." From my uncle who always beside me.

Guys, jaga diri ye. Thanks sebab pernah hadir dalam hidup aku. Thanks sebab pernah sudi dengar masalah aku. Thanks sebab caring pasal aku. Terima kasih untuk semuanya ye. Bagi aku korang yang terbaik yang pernah aku ada sebelum nii. I really really appreciate :) Thanks. Assalamualaikum.