Annoying guy

Assalamualaikum, hai readers :)

Okay, fiekah actually tengah layan facebook. Tengok Mini Kurung Jovian sebab kawan kawan fiekah kata kurung dorang cantik. So nak tengok then nanti minta mama beli. Hahahaha xD so korang boleh tekan Mini Kurung Jovian tuu sebab fiekah dah masuk link :) Nii ada gambar gambar kurung yang fiekah minat. Heee



Okay dah jauh kita serong ceritaa nii~ Sebenarnya fiekah nak cite pasal ex fiekah. Dah alang alang buka komputer nii, sekali jehh lahh. Fiekah tak pernah post gambar dia right sbb kitorang kapel tak sampai sebulan untuk pertama kali time puasa. Then kali kedua dia suruh fiekah bg peluang. Okay fine! Fiekah bg peluang sbb dia tuu dulu crush fiekah. Then bila kita kapel, mesti ahh kita happy en. lepas break, mesti berharap "getback" right? Biasa lah, kalau crush, mesti lahh kita sayang dia en. Tapi sekarang tak ok! Tak! Sebab fiekah dah ada Zahid :*

Nama dia Muhd Ridhwan b. Rahim. This is his picture. Ambil dekat Facebook dia jap.



Tujuan fiekah update pasal dia, biar dia sedar yang fiekah benci gilaa dekat dia. Sebab kau tak faham bahasa apa yang aku cakap dekat kau redhwan. Redhwan ada wechat fiekah, tapi fiekah tak layan. Sebab fiekah benci dia. Repeat! Benci.

Okay tadi dia call fiekah. Mula mula pakai nombor dia. Dia cakap " I sayang U. Please bagi peluang ketiga dan ini peluang terakhir I minta dekat U. Sebab lepas nii I takkan duakan U lagi sunshine" Sakit hati tahu bila dia bagi ayat manis. Ingat aku cair letuw.

Then fiekah matikan sebab menyampah dengan orang annoying. After that, dia call pakai telefon rumah dia. Fiekah angkat lah, then dia cakap "U, I janji takkan buat U macam tuu lagi dah." Fiekah pun cakap lah " Aku dah bahagia sekarang, aku tak kenal kau sapa, jangan nak kacau aku" pastu dia cakap " Aku cakap baik baik, kau cakap kasar. Okay fine! Dear Miss Naizatul Syafiqah, aku sedar aku banyak buat salah dengan kau. Tapi kali nii aku takkan siakan kau " Fiekah pun cakap " Aku tak pernah kenal orang yang bernama Muhd. Ridhwan b. Rahim dalam hidup aku. Aku tak kenal siapa yang ada tittle "EX" dengan aku. Sebab aku dah bahagia dengan Nor Zahid b. Che Lah. Kau dengar sini redhwan, kau nii orang munafik sebab kau tak pernah nak tepati janji kau dan kau tak pernah nak hargai aku. Kau buat aku macam sampah dengan ada scandal sekeliling pinggang. Kau ingat kau hot and hensem ke pendek? Perasan! Dah bye!"

After that fiekah off phone. Tenang hidup aku. Zahid tengah ada match futsal, so kitorang tak wc, ws, mesej atau apa apa jeh. So malam karang baru on phone. Dalam pukul 7 karang baru on phone sebab Zahid habis match futsal pukul 7 katanyaa. Hahaha x) Okay, itu lah manusia, pantang nampak orang bahagia sikit sibuk nak jadi orang ketiga. Err -..-

Btw, tadi fiekah try stalk twitter ridhwan and sebenarnya dia dah ada girlfriend. Hahahaha pendek nii bodoh tak pernah nak hargai orang yang sayang dekat dia. Aku tak tahu lahh apa masalah kau. Okay aku tahu kau akan baca entry blog aku nii.

And aku nak cakap dekat kau Muhammad Ridhwan b. Rahim. Aku dah bahagia okay dengan Nor Zahid Che Lah. Gambar gambar yang time kita date tuu pun aku dah delete dalam phone aku sebab aku takkan pernah pandang belakang lagi. Sebab bagi aku sekarang, siapa yang ada tittle "EX" dengan aku. Aku tak kenal korang. Kau pernah terpikir tak redhwan, apa yang papa kau cakap sebelum dia pergi untuk meninggalkan kau selamanya. Takkan mama kau pergi baru nak insaf?

Sesiapa jeh lah yang cuba jadi orang ketiga dalam hubungan aku dengan Zahid, aku takkan pernah maafkan kau untuk selamanya. Okay, itu jeh yang aku boleh sampaikan dekat kau redhwan. Harap kau faham bahasa melayu k. Takkan nak aku cakap bahasa Tamil baru kau faham. Err. Kbye. Thanks baca entry nii....