11.12.13 ♥

Haii, assalamualaikum readers :) Dah lamaa tak update blog :( tsk tsk xD hahaha. Fiekah asyik save jeh cerita baru dlm draft. Act cite nii siap awal. Tp mcm mcm masalah dan dugaan yg menimpa sehingga tak sempat nak siapkan cite nii. Cehh! Hahahahaha xD Okay just anggap cerita nii time tarikh 11.12.13 k :)

Okay kita mulakan cerita pertama dgn seorang lelaki bernama Nuzul. Tersebut lahh kisahhh~ hahahaha. Nuzul nii kwn dgn Anas. And Anas tuu member aku. Selama nii bila aku wc Anas, Anas mesti akan tanya, Nuzul mana. Aku pun blurr tetiba tanya mcm tuu. Hahaha. Then hari tuu aku Otp dgn Anas, Anas pun kata lah "Nuzul sbnrnya suka dkt Fiekah, tp dia kata Fiekah nii mcm sombong. Orang lawa mmg lahh sombong" So aku rasa Anas nii try nak menganjing aku, sbb Anas nii jenis suka mengusik and menganjing aku. aku pun kata " lalala tak dengar. Tak dengar." Then anas kata "tak percaya sudah". So aku tukar topik lain. And bbrp hari kemudian, aku Otp dgn nuzul, nuzul kata dia bosan and nak habiskan freecall internet amenda entah. Aku pun okay jeh lahh. Nuzul ada kata "kalau ada org tuu suka Fiekah, Fiekah terima tak?" Okay time tuu aku mmg tak terbuka hati and aku pun kata lahh "tak akan" perhh sombong gila ayat. Tp en, kaklong suka dkt Nuzul sbb hari tuu Nuzul post gmbr dkt wechat and kaklong nmpk then dia kata nak kenal dgn Nuzul pdhl dia dah ada bf waktu. Sengal so much kaklong.

Okay time 11.12.13 aku update dkt moments wc "11.12.13 hope ada smthng special untuk saya ♥ " Tetiba Nuzul komen,
Nuzul: i hope too
Me: sep sikit
Nuzul: haha, but nthng special for me :(
Me: haha inshaallah adaa :)
Anas: Nuzul nak try Fiekah!
Nuzul: Kacau line lah kau -..-
Anas: Pergi lah ayat dia bodoh
Me: Hahaha Zul and Anas dah knp woii?
Nuzul: Aku cuak la nas
Anas: Bodoh penakut
Then dorang tak komen dah. Tp waktu yg samaa Nuzul call aku, Nuzul ckp: "Be mine" Tp waktu tuu aku dah terima Nor Zahid Che Lah and aku pun cakap dkt Nuzul. "I'm sorry, saya dah taken. Then Nuzul kata " Kalau awak ckp mcm tuu, takpe lah. Saya redha" And i ifeel like dah knp budak nii -.- Then aku cite dkt kaklong pasal Nuzul lamar aku. Kaklong pun cakap, "untung ahh dia suka kau. Bak mai kat aku." Hahahahaha. Nii ada gmbr Nuzul

Hensem right, sbb tuu kaklong suka dkt dia.
Tp bukan kehenseman yg aku cari :)


K kita pergi ke cerita kedua, Muhammad Syahmi Muhammad Azahari :) Cerita dia, Syahmi ada wc kata rindu aku. Jap ambil gmbr screenshot dia.

Okay then, waktu yg Fiekah update moments yg 11.12.13 td tuu. Cahmi ada komen "Saya rindu awak gila babi :')" And dia update dkt moments wechat lepastu dlm pukul 12 " Naizatul Syafiqah, will you be mine for second time? Saya janji saya tak akan sakiti hati awak lagi sayang :')" Aku tak perasan sbb aku sibuk dgn Zahid waktu tuu. dlm pukul 12.15 aku tgk moments then dia update satu lg dan berkata " Dia sibuk dgn crush dia letuw" Okay yg nii aku like jeh, yg dia lamar tuu aku komen " aku dah taken cahmi, sorry. Pastu aku update dkt wechat moments " 11.12.13 Sayang Zahidd gedikk ♥ hahahaha" Then cahmi komen dkt post tuu " Semoga berbahagia sayang :)" Okay habis, gambar diaa adaa aku save dlm laptop mama nii. Sat nah~
Okay cerita ketiga time 11.12.13. Cerita pasal Muhammad Amirul Aiman b. Azlan. K yg nii cerita pasal kitorang dah berbaik berkawan :) Yg nii special juga bg akuu sbb hari tuu aku gaduh dgn Amir sbb awek dia jeles. And time tarikh 11.12.13 kitorang dah berbaik.Cuma skrg aku tak boleh rapat sangat dgn dia sbb awek dia and aku dah ada boyfriend. Gambar dia yg seperti dijanjikan~


Okay untuk cerita terakhir pasal Nor Zahid b. Che Lah. Okay siapakah dia? He's my boyfriend.

Mmg aku ada kata yg aku tak boleh terima sesapa. Even aku ada crush, aku tak terima. But ini semua nasihat dari Izmaliana, Kaklong, Syazwan and Amir. Dorang suruh aku terima someone dr crush aku lah sbb aku dah dkt 6 bulan single and tak boleh terima sesapa. Dorang kata takkan selamanya aku nak jd hati keras mcm nii. Then Syazwan kata nanti kalau aku tak boleh terima lelaki, tak pasal pasal aku jd lesbian. Perhh wth -,- Aku still tahu hukum agama k. Then Iz ada kata, Iz dulu pun mcm nii sampai hubungan dia dgn Ammar mcm takde pape langsung sbb nii. Iz takut aku jd mcm tuu. Sebab Iz lama dkt 3 tahun dia mcm tuu. So bila dgr nasihat sorang per sorang, aku rasa aku nak jd diri aku yg dulu :)

Perhh jauh aku serong cite. K back to story, Zahid lamar aku tarikh 11.12.13 :) Aku tak kisah tarikh nii, yg aku kisah diri dia dan perangai dia tak jd mcm ex aku. Sumpah sakit bila asyik kena benda yg sama. Aku nii crush dkt Zahid. And Zahid ada ckp dia crush dkt aku. Eh? Hahaha cuma dia takut atau malu tak tahu ahh. Tp smlm time Otp dia ada ckp dia jeles, bengang dgn org nama Iz yg aku duk sebut. Hahahahahahahahaha! padahal tuu bestfriend aku Izmaliana Rahmat.

Okay just tgk apa yg screenshot :)


Okay nak bg gambar Zahid :)



Okay Fiekah cerita dkt mama pasal Zahid. Then mama kata, "Kalau nak angah nak bercinta cintun nii boleh, tp jgn diri sendiri sakit sampai menangis. Mata bengkak. Pelajaran melayang. And mama nak Zahid jaga angah elok-II. Bukan mcm yg lain" Selama nii kadang-II bila aku sedih mama lah aku cite walaupun sedikit, mama byk bg dorongan :) Mama juga suka baca blog aku. Hahahahaha xD

K hanya itu yg mampu Fiekah share dkt korang. And this is my story pada tarikh 11.12.13. So terima kasih krn sudi membaca cerita cerita yg tak berapa best nii. Bye Assalamualaikum readers :*