Them :')

Assalamualaikum guyss :* Haa! Haa! jawab salam tuu dulu ;) hehee.  Wuuu~ lamaa takk aku menyepi dari blog nii? Last cite pasal Aiman Saufi. Actually byk story yg nak di update di blog nii. Tp lupa password blog nii hari tuu. Habis perah otak dibuatnyaa sbb nak ingat pasword blog nii. Hahaha. Okayy baca nii :*

Kadang-II bila kita sibukkan diri kita sbb kita nak lupakan org yg kita syg atau kenangan pahit dan manis bersama mereka right? Cehhcehhh~ hahaha.

Okay, aku dah dpt lupakan Amirul Amirr, Aqmal Ariff, Qamarul Faiz dan Aiman Saufi dan skrg cuba nak lupakan Zulkifli Rasli. Haa! haa! Siapakah diaa? Dia mamat poyo yg selalu bahan aku. Ehem, Ex Bestfriend aku actually. Sebabnya muncul perkataan EX dlm bestfriend tuu kerana dia tak anggqap aku kwn baik. HAHAHA Thanks pakcik atas apa yg pakcik lakukan :) Makcik appreciate gilaa sampaii mampussss :*

Ada ke kwn baik yg tikam blkg? HAHA adaa jehh skrg. Dan aku dah terkena skrg. Ingat kan boleh kwn dgn kau sampai mati dohh Zul tp tak. Bestt gilaaa siaaa kena mcm nii :)

Dan nama 4 ekor nii aku Benci sampaiii mampuss. Aqmal Ariff, Qamarul Faiz, Aiman Saufi dan Zulkifli Rasli. Dan akuu harap kau dpt rasa apa yg aku rasa skrg.





Zulkifli Rasli
Aku ckp jehh aku maafkan korang semua tp dlm hati aku. No way ahh aku nakk maafkan org yg buat taik dkt aku. Ingat aku sampah ke bodohh! Haihh, bila aku ingat balik apa yg korang buat. Lg bertambah benci aku dkt korang.

Now aku ada bestfriend baru, tp tak tahu lahh masa depan aku dgn dia mcm mana. Kita tak boleh percayakan org sgt en :) So be careful. Btw nama diaa Amirul Aiman :D Gambar dia nanti aku post.