Him :)


Heyyy readers :) Mcm manaa cuti sekolahh? pergii manaa? untung lahh. Aku busy memanjang jehh cuti sekolah nii -.- Yg pasangan yg sedang hangat bercinta tuu mesti dpt luang masa sesama right? untungg lahh :)



Nak update cerita pasal Aiman Saufi Sam harii nii :p Org yg pernah akuu sayanggg duluu. Kenapa dulu? skrg tak? HAHA, skrg still lg, just mungkin berubah sikit sbb dia bukan milik aku. Tak berani syg org yg bukan milik kita lebih-II ;)

Dah 8 harii break dgn diaa. Dlm 8 harii tuu lahh aku cuba sibukkan masa supayaa aku tak ingat diaa. Tp? still lg ingat. Haihhh. Tarikh kapel 10.2. break 18.3. Agak-II diaa ingat tarikh tuu? Semestinyaa tidakk. Bukan penting pun tarikh tuu. HAHA :D

Waktu aku break dgn diaa, kita org ada gaduh sebelum tuu sbb dia mesej aku, aku tak balas. Actually, aku menangis sampai tertidur. Sbb apaa? Sbb baca tweet dia dgn ex dia Ain :)

Sebelum tuu, dia ada Retweet tweet org yg berkaitan dgn Ex. Aku diam jeh. Tp bila dia tweet dgn Ain, aku rasa sedih, jeles sbb dorang nampak bahagia disitu. Kakak aku lahh pergi marah Aiman, last-II aku yg kena marah dgn Aiman. Lepas kena marah tuu, aku menangis lg sampai demam. Ada korang tahu? Takde kan? Suara hilang, batuk teruk. Just Faryzal dgn Zul jeh tahu keadaan aku waktu tuu sbb dorang ajak Otp. Terpaksa lahh sbb aku asyik busy dgn Aiman sampai terabai dorang.

Esok tuu aiman tanya "intan ada ckp you menangis, knp?" Aku just ckp takde pape, dia tuu gila. Merepek jehh, tak yah caya. Sbb aku taknak gaduh dgn dia. Taknak dia marah. Biarlahh aku sakit. Asalkan bukan dia  Mungkin takde org lepas nii. Aku nak jadikan Aiman Saufi yg terakhir. Hadiah yg pernah aku janji dgn dia tuu, biar aku simpan buat kenangan. One day, kalau aku ada jodoh then jumpa dia, hadiah tuu aku akan bagi dkt dia

Ada org tuu suruh aku getback dgn dia. Sapaa taknak getback dgn org yg dia syg. Tp, aku takut perkara yg sama boleh berulang. Tak sanggup nak pikul dahh. Taknak keluar dgn mata bengkak, pergi sekolah dgn mata bengkak. Asyik pikir pasal tuu sampai mata pelajaran pun entah ke manaa.

Kapel ke tak kapel, aku tetap menangis. Takyah cakapp lahh. Tp lg bagus tak kapel sbb takde lahh aku menangis over sgt. Agak-II nyaa, dpt tak aku lupakan dia? Mesej diaa still aku simpan. Bila rindu, aku selalu baca mesej tuu. Lebih-II lg ayat "byebye ketot" , "I miss you syangg :')" , "iloveyouusooomuchh :'* " HAHA, rindu nak menggedik dgn dia. Rindu nama "Fie" dari diaa. Rindu nak manja dgn diaa. Rindu suara diaa. Seriusly, rindu semua pasal dia dkt aku

Btw, suaraa Aiman mcm Ayahh. Malam lepas Ayah kahwin, aku ckp dkt Aiman "Aku: Biyy, pakcik I yg baru kahwin nii sweet gilaa. Nak mcm nii. Aiman: you nak mcm tu ke?" HAHA, gilaa taknak sweet mcm tuu? Tp itu semuaa kenangan skrg  Takde apaa yg perlu dipikirkan, diingatkan dan di dimahukan.

Waktu skype dgn Aiman, ingat nak gedik dgn diaa, tp ada adek-II sedara akuu -,- Spoil. Terpaksa batalkan hajat tuu. Lg pun waktu kita org skype, masing-II pegang phone, main phone. HAHA, cover malu katakann~

Still ingat dgn mesej nii? "Lupakan sya kalau saya takguna untuk awak. Lupakan sya kalau saya langsung takguna untuk awak. Takperlu awak nak menangis sbb laki takguna macam saya, sya tau awak dh taktahan dngan saya, dan saya tauu awak dah start benci sya, sya memang laki takguna k . Jangan nangis sbb saya :')" Saya tak kan pernah benci awak sbb awak pernah buat saya bahagia. Saya takkan pernah lupakan awak sbb awak pernah buat saya senyum sorang-II.

To Aiman saufi, hope you bahagia lepas nii. Jaga hati dan perasaan pasangan you nanti. Jgn buat dia sedih. Hati perempuan nii mcm kapas kayy. Senang sgt nak buat dia sedih. Bercinta, bercinta juga, pelajaran jgn melayang. SPM tahun nii kan. Buat mama dgn papa you happy. Tunjuk dkt mama yg you boleh mcm kakak-II youu. Kalau ada masalah, cari jehh I kayy  Btw, thanks sbb pernah bahagiakan I walaupun just Sebulan 8 hari. I bahagia dgn you Aiman  Dan jgn pernah lupakan I kay