My Ex-Bestfriend, Qamarul Faiz


Holla Holla Readers :) Muka Budak Pendek nii ada Story sama Anda. Kihkihkih :p
Tarikh 26 November. Pukul 3 ptg, adalah hari yg paling Sedih. Ahaha xD Sedih? Hm, maybe. Aku dgn Paiz tak Berkawan lagi. Hm ~

Qamarul Faiz, aku harap kau bahagia fan tak Ponteng-II dah ehh,
Dan jgn melawan ckp Mak Bapak kau tauu. Jadi anak yg Soleh ehh?
Kau tuu jeh lahh Anak Lelaki yg Sulung :)


Nak tahu kenapa? Sbbnyaa, dia marah aku Mesej Aqmal. Wuuuuhuuu ~ Lantak akuu lahh weyhh, life aku. Aku dah tak boleh tahan mcm nii tahu. Kau pun skrg, jarang ada dgn aku. Kau always dgn lepak, dating tuuu. So, maybe aku dah tak penting kannnn?

Jadi, ini keputusan aku. Dan aku terpaksa buat mcm niii :) Harap kau fahamm ehh. Dan lagi satu, ckp dkt Awek kau tuu, stop lahh nak Mesej dan Call aku. Annoying gilaa Life akuu ohhh -_- Better save Kredit tuu untuk Call dan Mesej Paiz tuu ehh Haliza :*


Tahun depan kau mesti dtg sekolah akuu kannn. Biasalahhhh, kannn ada Pertandingan Ping Pong dkt sekolah aku. Dan aku harappp saaannnggggattttt yanggg aku tak jumpa kauu kayyy :'* Aku akann Try mengelak dari jumpa kauuuu.

Aku bukan nak Lupa diri or sebagainyaaaa, tapi? Kau yg dah lupa aku. now, kau lebih kpd Member kau yg lain, dan gf kau. Nasihat aku pun kau tak dgr dah skrg. Act, kau dah BERUBAH weyhhhh.

Kau ingat tak sebelum Laptop aku rosak, kita always Webcam. Kau ingat takk kau ada tulis dkt Kertas "Fiekah Gedikkk, jgn tinggalkan aku ehh." hm, Kau ingat lagi tkk yg kau tulis "Fiekah Gemokk, aku syg kau sampai bila-II :*" Kau ingat lagi takk kau ada tunjuk Wallpaper Phone kauuu, alahaii. yg gmbr aku tuuu :) Banyakkan memori kita :) Kau ingat tak waktu kau dtg rumah NekNyah, kau malu-II kucing. ahaha xD Jadi, aku lepak jehlahh dgn Akak kau. Then kakak kau mengumpat kau. Ahahah xD aku gelak-II jeh lahh. Pastu kau Mesej aku. Kau risau letuwkann. Ahahah xD

Janganlahhh kau dtg Sekolah dan Rumah NekNyah nantiii. tak sanggup nak natap muka kau :') Okayyyy. Nowww, aku belajar hidup tanpa kauu ehhh. Harap aku boleh. Even aku tak boleh Hidup tanpa kauu, sekurang-kurangnya, aku mencubaa kayyy. Kbyeeee ~

Btw, hari niii 4 December, dalh cukup 4 bulan kita bersama. tapiii, itu semua Memori jehh :') haihhh, kau ingat tak Faiz tarikh nii? aku always ingat weyhhh :)