Semalam ♥ 11.6.2012

Heyy readers ! semalam kan , 11.6 hari jadi Faryzal gila tu xD . pastu , dia ada freecall sempana hari jadi dia , so dia call aku semalam . kita org bergayut hampir 2 jam . Hahahah , sometimes i feel happy , angry , bengang , tension waktu gayut dgn dia . Walaweyh , kdg-II aku rasa -___- sbb cara dia ckp tu . Kakak aku yg intan tu je mcm mana aku rasa . Huhhh .

Erm , aku tau . Dia bengang sbb kakak aku kacau aku dgn dia waktu kita org tgh gayut . Sampai dia na mencarut . Ermm . Readers , waktu aku tgh gayut dgn dia , dia asyik batuk je . Erm , kesiannya dia . Da penat da aku nasihat dekat dia supaya jgn tuuttt , tapi dia ni degil . Fuhh , aku ta bole larang dia sbb dia bukan sesiapa dgn aku . Erm , rasa sedih juga sbb dia asyik batuk je .

Readers , semalam dia ada ckp pasal mati . Erm , aku ta tau dia perli aku atau dia ckp betul-II . Erm , rasa sedih wooaahh . Lepastu , kita org cerita psl H****n , S***r , pasal ex dia , kakak angkat dia . Ohhsemmmm , happy gila sbb dpt gayut dgn dia . Dia kata mlm ni na call aku lagi . Hahaha , ta pernah kita org buat mcm ni .

Lastly ,
Faryzal : klaa dek , abg sakit tekak laa . besok abg call adek keyh ?
Fiekah : oke .
Faryzal : kbhaii .
Fiekah : kbhaii .
Faryzal : love you
Fiekah : kk

Walaweyh readers , ta pernah kita org msj , dia ckp Love You . Ataupun telinga aku masalah , eshh .  Baru first time dia ckp .